lauantai 19. kesäkuuta 2010

Hyvää syntymäpäivää Milli!

Onnea pikku Millille! Se on kaksi vuotias. Se on myös kirjoitellut tänne blogiin niin ahkerasti että tää on mun eka kerta kun mä kirjoittelen. Hei lukiat älkää välittäkö tosta meidän äääääärsyttävästä kävijämittarista, sillä se vaan KATOSI, kun mä kirjotin tonne ton "kuvien kopiointi ankarasti kielletty"!!! No takaisin asiaan: Millin viralliset synttärit on vasta maanantaina, mutta täähän on lauantaiblogi, niin mä kirjoitin tänään. Ensi lauantaina on Millin vuoro kirjoittaa. Näytän teille nyt synttärikuvia:








1 kommentti:

  1. Paljon onneavaan paljon onneavaan MILLI!!! Onnea! Voi surullista, kun teiltäkin hävisi käviämittari! Minä ja Nessu ihmeteltiin kans, koska meiltäkin hävisi käviämittari. Mutta älkää välittäkö kyllä se palaa vielä takaisin. Ja nauti Milli 2-vuotis synttäreistä, me toivotamme paljon onnea millille ja tietysti mammallekkin! IHANIA SYNTTÄRIKUVIA!!!!!!!!!!!!!!

    VastaaPoista